jueves, 29 de agosto de 2019

24K Magic - Bruno Mars



Letra de 24K Magic

(Lyric and music by Bruno Mars)

Official Video


Tonight...
I just want to take you higher
Throw your hands up in the sky
Let's set this party off right.

Players, put yo' pinky rings up to the moon
Girls, what y'all trying to do?
24 karat magic in the air
Head to toe soul player. Uh, look out!

Pop pop, it's show time (Show time)
Show time (Show time)
Guess who's back again?
Oh they don't know? (Go on tell 'em)
Oh they don't know? (Go on tell 'em)
I bet they know soon as we walk in (Showin' up)
Wearing Cuban links (ya)
Designer minks (ya)
Inglewood's finest shoes (Whoop, whoop)
Don't look too hard might hurt ya'self
Known to give the color red the blues.

Oh shit,  I'm a dangerous man
with some money in my pocket (Keep up)
So many pretty girls around me 
and they waking up the rocket (Keep up)
Why you mad? Fix ya face, 
ain't my fault y'all be jocking (Keep up)

Players, put yo' pinky rings up to the moon
Girls, what y'all trying to do?
24 karat magic in the air
Head to toe soul player. Uh, look out!

Second verse for the hustlas (hustlas)
Gangstas (gangstas)
Bad bitches and ya ugly ass friends (Haha)
Can I preach? (Uh oh) Can I preach? (Uh oh)
I gotta show 'em how a pimp get it in
First, take your sip (sip), do your dip (dip)
Spend your money like money ain't shit 
(Whoop, whoop) We too fresh
Got to blame in on Jesus
Hashtag blessed They ain't ready for me.

Oh,  I'm a dangerous man
with some money in my pocket (Keep up)
So many pretty girls around me 
and they waking up the rocket (Keep up)
Why you mad? Fix ya face, 
ain't my fault y'all be jocking (Keep up)

Players, put yo' pinky rings up to the moon
Girls, what y'all trying to do?
24 karat magic in the air
Head to toe soul player. Uh, look out!

(Wooh) Everywhere I go they be like
Oh, soul player ooh
Everywhere I go they be like
Oh, soul player ooh
Everywhere I go they be like
Oh, soul player ooh
Now, now, now
Now watch me break it down like (Uh)
24 karat, 24 karat magic What's that sound?
24 karat, 24 karat magic Come on now
24 karat, 24 karat magic
Don't fight the feeling Invite the feeling
Just put your pinky rings up to the moon

Girls, what y'all trying to do?
24 karat magic in the air
Head to toe soul player.

Put your pinky rings up to the moon
Girls, what y'all trying to do?
24 karat magic in the air
Head to toe soul player. 
(24 karat) Uh, look out
(24 karat magic, magic, magic)

24K Magic acordes Bruno Mars chords

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Música de la semana